Vitae Company logo

EXPERT IN MENS, ZORG en ARBEID

Vitae Company, expert in werkgeluk, over ons

Werken bij Vitae Company

WIE ZIJN WIJ

Vitae Company is specialist in loopbaanbegeleiding, re-integratie en ambulante (specialistische) dienstverlening. Wij geloven dat ieder mens uniek is, talenten bezit en het verlangen heeft om van betekenis te zijn in werk en omgeving.

Handelend vanuit deze overtuiging motiveren onze adviseurs en ambulant begeleiders mensen om het beste uit zichzelf te halen en nieuwe kansen te creëren. Onze kernwaarden zijn gelijkwaardigheid, respect en kwaliteit, en we worden blij van zichtbaar resultaat.

Momenteel zijn wij op zoek naar een:
(Klik op de link om naar de vacature te gaan)

Ambulant Begeleider Regionaal 
Ervaren Adviseur Mens & Arbeid Regio Arnhem-Ede
Administratieve Duizendpoot 

Vacature

Ambulant Begeleider Vitae Company BV Regionaal

“Doe alles wat je doet met excellentie”

Ben jij een gedreven professional met een hart voor mensen? Vitae Company BV is op zoek naar nieuwe medewerkers die zich willen inzetten voor een waardevolle bijdrage aan het leven van anderen.

Ben jij onze nieuwe collega Ambulante Specialistische Begeleiding?

Als medewerker bij Vitae Company krijg je de kans om echt het verschil te maken voor mensen die (wederom) aan het werk willen, of die ondersteuning nodig hebben in hun dagelijks functioneren. Je werkt samen met kandidaten die te maken hebben met verschillende werk gerelateerde uitdagingen, psychosociale en psychiatrische problematiek of maatschappelijke problemen.

In de functie van WMO Ambulante Specialistische Begeleiding werk je intensief met cliënten die behoefte hebben aan specialistische ambulante begeleiding, bijvoorbeeld bij psychische problematiek, verslavingsproblematiek of andere zorgbehoeften. Je biedt praktische ondersteuning, maar werkt ook aan het versterken van de persoonlijke autonomie van de cliënt.

Wie zoeken we?

Wij zijn op zoek naar medewerkers die voldoen aan de volgende criteria:
Afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van (loopbaan)coaching, psychologie, HR, Toegepaste Psychologie of SPH (Social Work) of MBO-4 niveau in SPW of Maatschappelijke Zorg.
Ervaring met het begeleiden van cliënten in werk- of zorgtrajecten is een pré.

Wat bieden wij?

• Een uitdagende, afwisselende en betekenisvolle rol waarin je echt het verschil kunt maken voor mensen.
• Een warm en betrokken team van professionals die met passie werken voor een gezamenlijke missie.

Enthousiast?

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je op zoek naar een nieuwe (ZZP) opdracht of werkplek? Of ken jij iemand in je netwerk die de juiste persoon voor deze functie zou kunnen zijn? Stuur ons dan snel een bericht of mail naar info@vitaecompany.nl . We kijken ernaar uit om van je te horen!

Vacature

( ZZP ) Ervaren Adviseur Mens & Arbeid bij
Vitae Company (regio Arnhem – Ede)

“Doe alles wat je doet met excellentie”

Ben jij een gedreven professional met een hart voor mensen? Vitae Company BV is op zoek naar nieuwe medewerkers die zich willen inzetten voor een waardevolle bijdrage aan het leven van anderen.

Word jij onze nieuwe Adviseur Mens & Arbeid bij Vitae Company?

Als Adviseur Mens & Arbeid bij Vitae Company begeleid je kandidaten binnen UWV-trajecten zoals Modulair, Werkfit en Naar Werk, maar ook binnen 2e en 3e spoor re-integratie en outplacementtrajecten. Je ondersteunt mensen die zijn uitgevallen, vastlopen en zich willen heroriënteren richting werk. Vaak spelen er fysieke, psychische, sociale of praktische belemmeringen – of een combinatie daarvan. Jij helpt hen om opnieuw regie te krijgen over hun loopbaan én hun leven.

Je begeleidt kandidaten bij het (her)ontdekken van hun talenten, het versterken van hun zelfbeeld en het verkennen van nieuwe mogelijkheden richting werk of scholing. Met jouw ervaring weet je gesprekstechnieken en loopbaanmethodieken doelgericht in te zetten om samen met de kandidaat tot een zorgvuldige analyse van de situatie te komen. Je brengt leefgebieden helder in kaart en kunt goed inschatten of aanvullende instrumenten helpend zijn.

Je hebt ervaring met het geven van ontwikkel- en scholingsadvies en zorgt voor passende doorverwijzingen naar samenwerkingspartners waar dat nodig is. Dankzij jouw actuele kennis van de arbeidsmarkt signaleer je trends en behoeften bij klanten tijdig. Je investeert actief in je eigen professionalisering en weet ontwikkelingen binnen de arbeidsmarkt en het onderwijs praktisch te vertalen naar je begeleiding.

Waar nodig werk je multidisciplinair samen met collega’s uit andere vakgebieden. Je doet dit vanuit een betrokken, mensgerichte en methodische aanpak.

Wat neem jij mee?

• Je beschikt over hbo-werk- en denkniveau en hebt een relevante opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting van HRM, psychologie of Social Work. Je bent positief ingesteld, daadkrachtig in je handelen en je werkt zelfstandig en doelgericht.

• Je weet makkelijk contact te leggen en onderhoudt actief een netwerk van werkgevers en samenwerkingspartners. Je hebt een goed beeld van de arbeidsmarkt en volgt actuele ontwikkelingen met belangstelling.

• Vanuit jouw ervaring weet je mensen op een betrokken en professionele manier te begeleiden richting werk of opleiding, ook als er sprake is van psychische, sociale of maatschappelijke kwetsbaarheid.

• Bekendheid met UWV-trajecten is een pre. Je werkt vanuit gelijkwaardigheid en respect en streeft naar kwaliteit in alles wat je doet — passend bij onze ISO 9001-gecertificeerde werkwijze.

• Bij voorkeur ben je NOLOC-gecertificeerd, of bereid om je hierin te ontwikkelen. Je herkent jezelf in onze christelijke waarden en werkt vanuit een innerlijke overtuiging die aansluit bij onze missie: mensen helpen om weer in beweging te komen richting werkgeluk en betekenisvolle participatie.

Wat bieden wij?

• Een betekenisvolle rol in een organisatie die werkt vanuit missie en impact
• Een professioneel en betrokken team waarin je je thuis voelt en gewaardeerd wordt
• Ruimte voor eigen inbreng, autonomie en ondernemerschap binnen duidelijke kaders
• Toegang tot methodieken, kennisdeling en intervisie binnen het team
• Werken binnen een ISO 9001-gecertificeerde organisatie die staat voor kwaliteit en ontwikkeling
• Marktconforme vergoeding en eerlijke afspraken die passen bij jouw inzet en expertise

Enthousiast?

Ben jij klaar om jouw coachende talent in te zetten in een team waar je gezien wordt, waar je kunt groeien én waar je iedere dag impact maakt? Solliciteer dan vandaag nog!

Stuur je cv en korte motivatie naar info@vitaecompany.nl of neem bij vragen gerust contact met ons op. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten en samen verschil te maken!

Vacature

Administratieve Duizendpoot Vitae Company

“Doe alles wat je doet met excellentie”

Ben jij een nauwkeurige en enthousiaste administratieve professional met een hart voor mensen? Vitae Company is op zoek naar een administratief medewerker die ons team minimaal 8 uur per week komt versterken met in de toekomst uitzicht op meer uren.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ondersteun je ons team met uiteenlopende administratieve werkzaamheden, zoals:
• Verwerken en beheren van cliëntgegevens.
• Voorbereiden van rapportages.
• Agendabeheer en ondersteuning bij afspraken.
• Ondersteuning bij kwaliteitsmanagement volgens ISO 9001.
• Werken met en beheren van het Bloqs-systeem (cliënt- en dossierregistratie).
• Effectief werken binnen Microsoft 365, met nadruk op SharePoint, Excel en Teams.
• Agenda beheer, telefoon beantwoorden, ondersteuning bij aanbestedingen

Wie zoeken we?

Minimaal MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur richting administratie, secretarieel of officemanagement en bovenstaande vaardigheden.

We vinden het belangrijk dat je slagvaardig kunt handelen, zelfstandig kunt werken en niet bang bent om telefoontjes te beantwoorden. Met jouw prettige telefoonstem sta je iedereen graag te woord, we horen je glimlach door de telefoon heen!

Je werkt nauwkeurig, bent proactief en communicatief vaardig. Je hebt oog voor kwaliteit en weet processen gestructureerd en efficiënt te ondersteunen.

Wat bieden wij?

• Een afwisselende, betekenisvolle functie waarin je een belangrijke rol speelt binnen het team.
• Een warm, betrokken team waarin samenwerking en professionaliteit centraal staan.
• Flexibele werktijden, in overleg.
• Mogelijkheid tot werken als ZZP’er of in (gedeeltelijke) loondienst.

Enthousiast?

Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan je motivatie en CV naar info@vitaecompany.nl . We kijken ernaar uit om van je te horen!

Benieuwd naar onze mensgerichte- en oplossingsgerichte aanpak?

Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Vitae Company B.V.

LOCATIE ARNHEM

Utrechtseweg 310
Gebouw B07
6812 AR Arnhem

LOCATIE EDE

HNK Ede Horapark
Bennekomseweg 41
6717 LL Ede

Contact

Aangesloten bij

Barbara Augustinus, vitae company. Gecertificeerd door DISC Factor
Vitae Company is TMA certified Professional
Vitae Company is aangesloten bij LDC Business
Vitae Company is aangesloten bij EMCC
Logo Register Loopbaan Professional Barbara Augustinus | Vitae Company
Barbara Augustinus, vitae company. Gecertificeerd door DISC Factor

Copyright 2020 Vitae Company | Design p-inc.nl